Kata Syahmi...

Takdir telah sediakan teka-teki buatku dan hanya aku sahaja yang boleh selesaikan teka-teki ini....
-Ejen Syahmi dalam 1.1.4

Khamis, 27 Oktober 2011

SKSL~Final Days~ Day 0/Prelude I

Nota:kerana kehilangan idea, Ejen Syahmi terpaksa direhatkan dalam bilik sakit blog(ko tak nampak,aku jer bleh) buat sementara waktu...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sedar tak sedar,kita sedang menghampiri tarikh ini,18/19 November 2011,tarikh perpisahan kami.Tarikh ini jugalah menandakan berakhirnya persekolahan kami di SKSL.Aku sendiri masih terumbang-ambing tentang nasibku.Ya,siapa yang tak bimbang tentang masa hadapan mereka tu...ye tak?Inilah entri yang paling jujur pernah aku tulis.Hmmmmm..................aku teringat sejak aku mula belajar di tadika dan sekolah di Kluang(tak tau boleh tanya anak Wak Burn Ammar),menjejakkan kaki di Kuala Lumpur,belajar kat sana hingga 2008,kemudian berhenti di hentian seterusnya,SKSL! Sepanjang tiga tahun di sini,aku telah banyak bersama dengan kawan-kawanku di sekolah ini.Terdapat beberapa perkara perlu aku mention kat blog ini.4 lagi prelude bakal menyusul sebelum 31/10/11 iaitu:
II-Tahun 4
III-Tahun 5
IV-Tahun 6
V-Penghargaan,Obituari & Trivia.

Bermula 31/10 akan ada 13 entri diterbitkan sepanjang minggu sehingga 20/11 nanti(19 ada hal,takleh bukak internet.)

MISS YOU FRIENDS!

Tiada ulasan: