Kata Syahmi...

Takdir telah sediakan teka-teki buatku dan hanya aku sahaja yang boleh selesaikan teka-teki ini....
-Ejen Syahmi dalam 1.1.4

Khamis, 13 Oktober 2011

Plan blog ke-1

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Maka saya dengan ini,akan membentangkan Pelan Blog Pertama 2011.
Saya akan mengambil pelbagai langkah untuk memajukan blog ini seperti berikut:

1)Mengkaji kemajuan blog yang lain
Saya akan melihat blog orang lain untuk menyelidik kemajuan mereka dan menjadikan mereka idol saya.

2)Mempromosikan blog ini di Facebook & Twitter.
Saya juga akan memperkenalkan blog ini di akaun Facebook dan Twitter saya supaya blog ini ada ramai pembaca.

3)Memastikan blog ini mesra pembaca.
Saya juga tidak akan meletak iklan kat blog ni kerana ia menyemak sama cam blog yang lain.Biar tak dapat duit tapi janji popular.

Nak cakap pon dah lenguh tangan,jadi sampai disini sahaja pelan blog ke-1 ini.Saya minta memohon diri dengan Assalamualikum warahmatullahi wabarokatuh dan salam Nata-Syahmi

Tiada ulasan: