Kata Syahmi...

Takdir telah sediakan teka-teki buatku dan hanya aku sahaja yang boleh selesaikan teka-teki ini....
-Ejen Syahmi dalam 1.1.4

Sabtu, 15 Oktober 2011

Ejen Syahmi v.0.0-Prolougue

     Di kotaraya ini,akulah perisik terhebat.Aku bukanlah perisik biasa seperti yang kamu bayangi.Dunia ini sungguh luarbiasa,bukan?Keajaibannya tak boleh di jangka sama sekali....Ya,memang tak dapat dijangka.

   Powereleta,Elementria,Nata-Shaurmiz dan pelbagai lagi merupakan istilah yang tak dapat kamu fikirkan.Tapi,di dunia ini,segalanya mungkin.Kamu mungkin salah seorang yang terpilih untuk mengetahuinya.Percayalah,ada kuasa tersembunyi dimana-mana dan jika kamu dapat menjumpai salah satu daripadanya,nescayakamu akan mengetahui rahsia di sebaliknya.

     Bercakap tentang aku,aku ialah seorang ejen BrigedForce berkod 007 bernama Ejen Syahmi.Telah banyak pengembaraan telah ku harungi sepanjang hayat ku.Kau belum tahu siapa aku.Nantikan 17/10/11 untuk mengetahui nya.....

I NEVER LOSE TILL I DIE.

Tiada ulasan: